I'm home!

Heeej världen! Jag är hemma!

Flygresan gick bra, kunde sova på båda flygen. Som sagt blev det första flyget till London inställt så vi fick bli ombokade helt och hållet och fick istället ta ett flyg till Paris och sedan ett flyg därifrån hem till Göteborg. Visst, det gick bra det med. Bara att flygplatserna runt om i världen (då snackar vi om dom största, typ usa:, london och paris) är så himla stora. Det går bussar hit och dit till olika gater och för att komma till en gate tar det kanske 15 min med buss.. Så vi hade rätt bråttom i Paris.

Hur som helst, jag är glad att inte behöva sitta på et flyg mer. Men desto surare över att få komma hem. Kommer sakna USA som tusan alltså... Vill inte tillbaka till skolan, vill inte tillbaka till Borås. Det är så kallt här!... Och det som gör det ännu värre är att jag har åkt på en till förkyldning (!!!!!!!!) och det var galet jobbigt med halsont och feber på resan hem. Men men, pepprar i mig massa alvedon och asbra halstabletter som vi köpte i NY.

Hur ska jag göra med bilderna? Ska jag kanske lägga in dem idag? Är ni nyfikna eller? :)


utanför flygplatsen igår. känns som om det var idag, men det är bara tidsomställningen som knasar till det


Update: Kollade igenom bilderna nu & dem är tusentals! Orkar nog inte lägga upp dom idag.. Men vi får se! Har nämligen mycket och göra nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0