Börjar må bättre...

Hej bloggen!

Mår betydligt bättre nu än vad jag gjorde i morse och igår. Är fortfarande lite snuvig och har slem i halsen, men wathever!? Det betyder ju att jag snart är FRISK!!

Ni vill inte veta hur jag mådde i morse.. Alltså helt ärligt ville jag bara dö. Hade så ont i magen att det slutade att jag la mig på golvet och satte på en lugnande film på mobilen. Var ju även förkyld så det gjorde det ju ännu värre. Men fatta vad ont jag hade.. Ville bara spy. Men icke sa nicke! Efter en stund, när jag hade sprungit runt överallt och hade fått damp, kastade jag mig ner på golvet och försökte tänka på något annat. Satte på Twilight på mobilen och koncentrerade mig stadigt på det. Funkade faktiskt! Så sjukt skönt att det är över...

Imorgon blir det skola för min del! Hoppas jag iallafall. Orkar inte vara sjuk mer så jag får vila nu det sista och försöka bli frisk till imorgon. Yup, that's it! Tänkte ta och äta något nu, men hörs senare, puss och kram!

jag saknar underbaraste, varmaste new york. saknar all folkträngsel, saknar tutandet, saknar alla avenyer och gator, saknar värmen... vill tillbaka!


Kommentarer
Postat av: Julia

Jag vill också tillbaka!

2011-05-25 @ 16:21:50
Postat av: hanna

jaha!!!

2011-05-25 @ 16:27:53
URL: http://hannajoelsson.blogg.se/
Postat av: hanna

haha nemen, vem vill inte? jag hatar sverige.... hur lyckades vi komma hit julia?:( vi spenderar ju tiden mer på andra ställen hahaha;)

2011-05-25 @ 16:28:58
URL: http://hannajoelsosn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0