Glömde nycklarna...

Hej!

Gick hem tidigare från skolan idag för jag har ju som sagt blivit förkyld. Och inte så lite heller. Hur som helst så kom jag hem runt halv ett-tiden och märkte att jag hade glömt nycklar. Man kan ju undra om jag blev sur.. Skällde framför dörren ett bra tag och ringde familjen min. Efter en stund kom räddarna i nöden, mormor och morfar. Dom kom med fika och annat gott. Tack så hemskt mycket! ♥ Så jag klarade mig rätt så bra sen (förutom att det var folk som gick förbi och kollade lite konstigt), film på mobilen och massa fika. Möms!

Det dåliga är ju min fruktansvärda förkyldning som aldrig försvinner. Så nu kommer bloggen få lida i några dar, måste verkligen bli 100 % frisk. Och det är jag långt ifrån nu. 

Hoppas ni har det bra! Puss!!


Kommentarer
Postat av: Emma

haha naww va gulligt ;) krya på dig sötis<3<3

2011-03-22 @ 21:24:16
URL: http://fotoavemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0