MATRIX

Fråga: Vad använder du för hårprodukter/shampoo?

Svar: Hej! När jag duschar använder jag mig av shampo och balsam från Matrix. Så himla bra hårprodukter, jag älskar dem! Mamma köpte produkter från Matrix och sedan dess har jag använt det hela tiden. Bäst! 

När det gäller andra hårprodukter använder jag endas värmeskydd när jag fönar/plattar håret. Nu när jag har klippt bort allt det slitna från mitt hår är jag väldigt noga med att hålla det rent och fräscht tills nästa gång jag ska till frissan. Använder även MATRIX 24 Smooth Multi-mend Yechnology efter plattning/blåsning för att få lite mer glamm och glans. Gör allt för att inte få klyvna eller slitna toppar. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0