Härligt med sommar!!

Visst är det härligt med sommar? Värmen är min bästa vän! Skulle gärna kunna ha såhär vackert väder varje dag, det skulle verkligen va nått. 

Bikinin är på & jag har legat och gassat i solen i stort sett hela dagen. Var en sväng borta vid Almenäs (det trogna badstället där jag har spenderat år på) och chillade där en stund. Sen har jag bara njutit av härliga solen. Mums!

Imorgon drar jag iväg till Bogeryd för att träffa underbaringarna Ewelina och Erica. Längesen nu, vart tar tiden vägen?! Sjukt...  Snart är det la höst igen? Haha närå... Men hade tänkt o pressa lite lite till innan jag gör något annat. Det är ju så himla skönt, värmen håller i sig hela dan och solen går ju ner vid 10. Finns inget bättre än sommar!!

kom ihåg att dricka asmö nu i värmen!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0