DRYGT

Hej!

Ligger i sängen och skriver det här. Känner mig inte jättebra, är jättetrött och har huvudvärk. Sov nästan ingenting i natt och blev väckt av Julia vid kvart i tolv imorse. Orkar inte göra ett piss just nu och det är himla drygt.

Och justja, har haft lite funderingar om att ändra designen helt. Header, meny, typsnitt, kodmallen osv.. Vad tror ni? Jag är lite rädd för det (ni vet, jag hatar att göra stora förändringar i designen) men jag vet inte om jag orkar ha denna gamla designen längre. Har haft den ett riktigt bra tag nu. Kanske vågar jag dra av hatten och göra om den!

Ha det bra vänner, kramis!


VART TOG SOLEN VÄGEN???!?

Kommentarer
Postat av: JULIA - Fashion blogg

Hejsan!!

Hur är läget idag!? <3

2011-06-15 @ 17:01:33
URL: http://juliaaahh.blogg.se/
Postat av: Mimmiiiss

Ta en chans i veckans blogg och få ca 500 (eller mer) garanterade besökare till din blogg! Puss

2011-06-15 @ 18:38:43
URL: http://mimmiiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0