En morgon

God morgon vänner!

Vaknade för en stund sen vilket var rätt dåligt. La mig ungefär ett och vaknade vid 9-tiden så jag lär vara trött idag. Beror la på att jag var tvungen att gå upp till frukost-buffen. Som inte finns!

Tycker det är såå sorgligt att bara tillbaka till Sverige igen. Jag menar, vart är vädret? Finns inget väder här!! Var på Almenäs igår och det var, öhh... KALLT? Nej men direkt när solen försvann blev det verkligen kallt. Give me summer!
 
barca by night, vackert! där var det runt 34 grader klockan halv tio på kvällen. (bilden är tagen vid midnatt)

Kommentarer
Postat av: Julia

Det är sommar, fast en vanlig kall svensk

2011-07-13 @ 10:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0