Dag 23 och 24

Dag 23 – En bild på det jag köpte senast.
He-he.... Jag är verkligen inte säker på detta. Har varit hemma och legat i sängen ett par dar nu så jag har inte köpt något inom den tiden. Öh... Jag gissar på det sista jag köpte var min pippi-tröja! Det var dagen innan förkyldningen kom så det borde nog vara det.



Dag 24 – Min favorit film.
Min favoritfilm har alltid varit Pirates of the Caribbean och kommer alltid att vara (hoppas jag!). Tycker även Titanic och Harry Potter-filmerna är himla bra.


Kommentarer
Postat av: sofia

sv:ååh sötnos! det är ett skämt,vi driver med en(a)hoppas inte att du blev allt för orolig<3 finns för dig med<3<3

2011-01-15 @ 15:27:43
URL: http://suffepowahh.blogg.se/
Postat av: Emma :)

sv: ahhahahaah nää det har jag inte (aaaa) jag vet att jag la den där men kom inte på några bra så tog den för jag vet på ett sätt att den är bra och jag ska se den så snart som möjligt så ah ;)<3

och föresten plis kan du skriva i din blogg när du kommenterar så slipper jag klicka upp ny flik och skriva in din blogg o allt? ;o<3<3

2011-01-15 @ 20:58:57
URL: http://fotoavemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0