LONG DAY

Halloj! Dagen började med en snabb-frukost på balkongen och sedan iväg direkt för sol och bad på Almenäs. Drog med mig syrran också! Så vi tog först bussen till Ica i Knalle där vi köpte sallad från Icas salladsbar. UNDERBAR! Sedan började dödsvandringen haha... Nej men vi gick till Almenäs, och jag som hade converse utan sockar (prova aldrig det!!) fick en massa skoskav. Vägen var också den tråkigaste, längsta och jobbigaste vägen! Särskilt när solen lyser som varmast.

När vi väl kom fram till Almenäs la vi oss pang bom ner på handdukarna och hade det gött med sallad, glass och bad. Där låg vi i ett par timmar tills vi tog bussen hem för att snabbt göra i ordning oss. Sedan åkte vi till våra underbara kusiner. Där blev det ännu mer go mat och sötsaker. Sen kom jag hem för några minuter sen, och nu ska jag zappa mellan kanalerna! Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0