Horrible night

Hej!

Har sovit dåligt i natt, eller ja, inte lite dåligt. Allergin höll i sig ända in mot natten och jag kunde aldrig somna. Vände mig typ 123456 gånger och halsen var uppsvullen som en ballong och det kändes som om jag andades genom ett minimalt sugrör. Så jag gick upp, tog en allergitablett och lite vatten och sen tillbaka till sängen igen. Sen somnade jag efter någon timma.

Idag känns det bättre! Inte bara i halsen, utan att min snälla syster kom in i mitt rum på morgonen och berättade att hon hade gjort American Pancakes till mig. Gissa vem som blev glad?! Sen satt vi och åt lyxfrukost framför TVn. Och lite senare drar jag mig mot stadens puls för en fika i stan med Lisa. Fint väder idag, jipppii! 


en bild jag snodde från syrrans instagram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0