STOCKHOLM I MITT ♥ (tidsinställt)

En grej bara,

Nu är det officiellt, vi ska flytta till Stockholm i slutet av juni. Där ska jag börja på en Kunskapsskola i Saltsjöbaden så jag fortsätter jobba precis som jag gör nu. Fett nice va?! :) Är bara så sjukt glad för att komma ifrån den lilla, regniga, kalla staden Borås. Och nu blir det shoppingens stad, love it! Fast enormt ledsen att behöva lämna alla vänner...

Det var bara det jag ville säga. Vissa av er visste redan det och vissa valde jag att inte berätta för. Vill inte göra andra sura och arga på mig så därför skriver jag det här. Simma lugnt hörrni! Puss

PS. lägger ut bilder på stället vi ska bo på senare ikväll eller imorgon!
upd: april april!

Kommentarer
Postat av: Juli

längtar ;) saltsjöbaden var så fint<33

2011-04-01 @ 17:03:32
Postat av: Anonym

Om ja ska vara ärlig så är det nog bara ett aprilskämt eller? ;)

2011-04-01 @ 18:38:04
Postat av: hanna

sv: neeejdå!;) och kommentera inte anonymt tack, sjukt fegt....

2011-04-01 @ 18:49:27
Postat av: sofia

what?! Ring mig nu!!!<3

2011-04-01 @ 19:35:24
URL: http://suffepowahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0