Shit sikken bränna!...

Amen jag menar, på några dagar liksom? Och har inte ens solat mycket, bara de första dagarna. Å det var typ 1-2 dagar. Resten har jag bara varit ute och man ser ränderna efter linnet riktigt tydligt! :)

Bilderna togs precis nyss efter jag duschat, & man kanske inte ser så tydligt på korten men jag har asskarpa linjer efter linnet. Likaså armarna är riktigt bruna och fina nu. Haha kolla siken blekis som gömmer sig under!




Och justja, lägger kanske in bilder från påskafton senare eller imorgon. Idag är det ännu en fullspäckad dag. Nu på förmiddagen och till kvällen ska jag träffa Sofia och ikväll är det PARTYY hos Wärme! Kommer bli sååå kul! :) Så denna måndagen taggar vi!!

Kom på precis just nu att det är skola imorgon... Hur tråkigt?! Kommer dö. Har även idrott (vad tänker dem med, första dagen!??!) då vi ska springa runt Ramnasjön tror jag. Och PH har jag oxå! Naaeh, skulle gärna ta en veckas lov till.

Kommentarer
Postat av: Williamella

Thank you for the informative website

2011-11-03 @ 10:51:54
URL: http://williamella.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0