Råkat ut för en liten olycka...

God morgon.. Detta var nog den värsta natten på aslänge. Tusen nålar i benet, legandes på mage med en halvtimmas sömn. Ajjjjj. Jag råkade nämligen ut för en liten olycka igår...

Ligger här i sängen med med värsta stora såret på skinkan min. Bad ass! Kan iaf inte gå, sitta eller gå på toa haha. Synd om mig... :( Men de bästa är ju alla som är med och stöttar och hjälper mig. Just nu Julipuli. Tack för allt!!

Mer om detta senare för snart bär det av till Vårdcentralen. Nu sitter jag och äter mitt påskägg av världens bästa Sofia. Hoppas du mår bra! Kram!


Kommentarer
Postat av: Ida

Krya på dig Hanna! <3

2011-04-26 @ 15:35:13
URL: http://thelifeaboutmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0