Helg hos Emma

Hej på er!

Sorry för den kassa uppdateringen under helgen. Jag har nämligen spenderat helgen hos Emma! Sjukt kul har vi haft. & bilder får ni kanske se imorgon!

Idag åkte jag och Emma den mest sjukaste och galnaste bussresan nånsin. Jag lovar, haha. Först satte vi oss på en plats där det var en kille som luktade sjuukt äckligt så vi gick längst bak i bussen och satte oss. Otur som vi hade satte sig en kille som luktade rök så vi hoppa fram och tillbaka mellan säterna. Undrar vad det tänkte... haha. Sedan satt vi och sjöng på "Beat It" samtidigt som bussen tvärnitade och Emma flög rakt fram och landade i gången i bussen. Och nästan alla i bussen vände sig om. Tyckte det var så pinsamt så jag gömde mig bakom sätet och kunde inte sluta garva. Och när bussresan äntligen var över stack vi till Friskis och tränade.

Hoppas att ni har haft en kul helg - för det har jag haft!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0