Wtf?

Det hände precis en konstig sak. Jag satt i vardagsrummet med datorn och Julia var tydligen inne i mitt rum och ba "Hanna, din hårspray har läckt!". Sen sprang jag in i mitt rum och kollade på min hylla. Där stod min hårsprayflaska och det var helt grönt överallt. Sådär slajmigt äckligt. Vi fick typ panik och städa upp allt innan mamma och pappa kom hem. Men jag hade sån otur som hade precis målat naglarna så jag kunde inte ta i all slajm när mina naglar fortfarande inte hade torkat. Så när Julia skulle torka upp med trasan så blev slajmet helt rött på trasan. Konstigt, hehe. Och mina grejer som stod där blev helt förstörda. Buuhuuu. Men aja;)


tog ett tag att få bort det, hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0