Home!

Hallå där allesammans!
Kom precis hem från Orust. Väcktes av att min mobil ringde vid 12-tiden så jag är väldigt trött just nu. Jag och Sofia somnade inte förräns vid tre, halv fyra igår. Vi låg och pratade om allt mellan himmel och jord. Och gjorde lite andra grejor...hahaha. Har iallafall haft det jättekul på Orust! Ser fram emot nästa år, haha;)

På Lördag bär det av till Spanien så det kommer inte bli så mycket uppdaterat. Ska försöka hitta något internet-café så att det blir lite bilder här i bloggen. Fett skönt ska det bli asså. TAGGA!


vi spelade jättemycket guitar hero, så nu spelar vi på EXPERT!





hahah, Tom och Kalle;)
 

bruna ben, vi gillar'T!


Roligt man kan ha då! Haha


Kommentarer
Postat av: Emma

Bruna den OCH spanien, nu är jag avis till högsta grad XD ahhaha<33

2010-07-01 @ 20:18:08
URL: http://fotoavemma.blogg.se/
Postat av: sooofia:)

AAHAHA, vi hade det bäst:)<3<3

2010-07-01 @ 21:11:22
URL: http://suffepowahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0