Stan

Sticker iväg till Dalsjöfors nu och ska kolla på lite grejor där. Sedan blir det stan med min mami ett tag. Ser ut som en bra dag?

Btw, efter jag stängt av datorn igår och hade lagt mig, skulle jag gå upp och öppna fönstret för det var var så himla varmt. Och helt plötsligt såg jag en enorm spindel på väggen. Fick typ panik och sprang in till mina föräldrar och ba "KKkan nån hjälpa miigg?....", haha. Så min pappa fick gå upp och ta bort den från mitt rum. Haha stackarn, han som sov så gott....

Men vi hörs senare. Simma lugnt! ;)



hittade gamla web-cam bilder haha. skulle det vara kul att ha ett inlägg med bara såna (oseriösa,roliga) bilder? ja...då tar jag ju dom med vänner + annat folk med. annars skulle det bli lite ego haha.


Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-07-13 @ 14:32:41
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0