Bästaste vän

Sofia. Du anar inte hur mycket du betyder för mig. Du är liksom som en andra syster. Redan från början tills nu.
Åh, om jag bara tänker tillbaka ploppar minnen bara upp i mig. Som när vi tog på oss samma kläder och låtsades vara tvillingar. Då alla i skolan frågade "Asså shit!! Är ni verkligen tvillingar??". Och där stod vi och småflinade och ba "Njaa...syskon!". Hahaha. Ett av det bästa och tydligaste minne var när vi alltid var hemma hos mig och kollade på våran favorit-film Pippi på rymmen och åt chokladpuffar i färgglada muggar. Haha. Minnen som jag aldrig glömmer..
Vissa gånger har det varit lite kyligt bland oss, ibland har vi varit allmänt sura på varandra och bråkat. Men det kan inte stå emot våran vänskap. Vi håller alltid ihop och kommer alltid att göra.

Älskar dig otroligt mycket, bästavän.

Idag blir det VHS-film hemma hos Sofia. Pippi på rymmen, såklart. Och chokladpuffar i muggar. Haha!


6 år gamla


Kommentarer
Postat av: sofia:)

ÅH VAD SÖT DU ÄR! Vi kommer hålla ihop förevigt(L) HAHAHA, alla på ica glodde sönder på oss o sen kom massa fram o fråga! hahah, bästa svaret ba: naej...syskon! hahaha,härliga vi var(A). Älskar dig ännu mer min bästa-griiiiiiiiiiis-vän, hahah(LLLLLLLLLLL)

2010-07-19 @ 13:07:24
URL: http://suffepowahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0