D-Å-L-I-G UPPDATERING

Yeo, jag ska inte klaga på att jag inte har hunnit blogga (okej, lite sanning i det), det är bara så att jag inte har gjort något speciellt...och då finns det inget roligt att skriva om. Hajar ni? ;) Det ända jag har gjort är pluggat. Kul...hehe.
För en stund sen kom jag hem från Knalle. Kollade i lite butiker och så. Man blir ganska trött på de affärerna som finns här i Borås. Ni vet, samma affärer hela tiden. Så på lördag åker jag och Ida till Göteborg. :) Nice ska det bli! ;)

Hoppas att ni får en fin kväll!
Puss! ♥


*smygfotar*, haha!
var med ida idag :) bilden är några veckor gammal.


Kommentarer
Postat av: ida

och det var förstås den snyggaste bilden du kunde hitta ? :O haha <3

2010-02-01 @ 19:02:26
URL: http://thelifeaboutmyself.blogg.se/
Postat av: Malin

Hoppas allt är bra med dig idag? ^^

2010-02-02 @ 10:16:02
URL: http://stopandreplay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0