THIS YEAR, 2010

Har kollat tillbaka i arkivet & har hittat en massa bilder från hela 2010! Så nu kommer en sammanfattning utav året. (obs! vissa bilder är i mindre format än andra. har kopigerat en del!)

Januari:
åkte till gamleby med skolan

Februari:
tiden då dessa glasögon tog över popularitéten och ALLA hade dem. Haha, så fula!

Mars:

var och såg mina idoler i scandivinavium

April:

 konfa-läger på lyckebo

fick min systemkamera!



Maj:
värmen smög sig in över landet och det var dags att ta fram solbrillorna!


jag och emma åt ofta kladdkaka;)

Juni:

den regnigaste skolavslutningen ever


konfirmerades


chillade på orust med sofia

Juli:

åkte till spaninen (& även till andra länder)



liseberg med ida!

Augusti:


var på torpa stenhus

September:

piercade naveln! stolt ägare till denna nypercade navel, haha:)


åkte till gamleby för andra gången!




några fina höstbilder som togs

Oktober:

emma fyllde år!



jag fyllde år!



Ida fyllde år!


November:



mariedal cup med emma


December:




Året har varit både bra och dåligt. Det har hänt en massa roliga grejer och jag har testat på saker jag aldrig gjort förut. Många nya upplevelser och roliga, fina och underbara stunder. Finns också dåliga saker jag har gjort detta året. Men tycker ändå att det har varit ett bra år! Speciellt nu i slutet (från sommaren då, hahaha).

Ps. Grattis Julia! Du vann råttan, puss

Kommentarer
Postat av: Emma :)

ÅÅÅH UNDERBARRRTTT!! :D<3<3

vi får äta kladdkaka snart du! haha<3

2010-12-30 @ 15:02:37
URL: http://fotoavemma.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Har du något nyårslöfte?? :)

2010-12-30 @ 16:29:11
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0