Jag vill bara bort.... nånstans

Hej!

Känner mig inte riktigt på humör just nu.... Orkar inte med skolarbetet (HATAR MATTE SÅ DET INTE FINNS!), det är vinter, ingen uppdatering på fb och jag är hungrig. Något som piggar upp mig är att om några timmar börjar Jurrasic Park och jag ska ta mig en Ben&Jerry till det.

Dagarna går och jag känner att jag borde ta tag i plugget just nu. Meeeen som jag nu sa så hatar jag matte. Ska dricka ett par juice innan jag tar tag i det, så jag inte somnar framför arbetet. Har lust att bara åka iväg nånstans just nu. Där det är varmt. DET är jag, för jag tål inte kyla

Hoppas ni har det bra, PUSS




en liten skämtbild från min födelsedag. ni gör mig så glad!! :D


Kommentarer
Postat av: Emma :)

Hanna peppa matten! Jag vet att du kan och hoppas min peppning funkade innan ;)<3

trust your selt, löööv uu (L)<3<3

2010-12-04 @ 22:56:16
URL: http://fotoavemma.blogg.se/
Postat av: Emma :)

yourself*

2010-12-04 @ 22:56:43
URL: http://fotoavemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0