Hemma!!

Hej alla!

Förlåt att jag inte har skrivit under hela helgen!! Det var så att jag har varit i Fjällbacka från fredag till söndag. Grejen var det att på fredag eftermiddag (då jag tänkte berätta att jag skulle åka iväg) hade jag ingen lust att sätta mig framför datorn och blogga. Det var bara så. Allt kändes bara så jobbigt, skulle ju packa, göra några skoluppgifter, svara på mejl och sms m.m. Tog inte med mig den bärbara datorn heller. Så jag får helt enkelt ta och berätta allt som jag har gjort under helgen.

På fredag eftermiddag åkte jag och familjen till Fjällbacka, som sagt. Vi skulle alltså träffa "Kroatien-gänget" som jag har skrivit lite om här i bloggen. Vi var i Ericson's stuga då. När vi hade kommit fram blev det kvällsmat och Idol. Sedan blev det att vi satt uppe och tittade på tv några timmar till. Sen blev vi så trötta och la oss.
Lördagen blev en shopping-dag. Vi åkte till "Sport-shopen" och köpte en massa saker. Kläder och skor. På kvällen hade vi kräftskiva. Ja, inte riktigt kräftskiva kanske.. Det fanns inga kräftor att köpa nu, haha. Men det blev fisk och kräftstjärtar i vitlök m.m. Vi hade det trevligt med lite sång, mat och film som vi sedan satt på.
Det har alltså varit en bra helg. Nu kommer lite bilder!!


Gruppbild tagen av Pappa =)

Thaimat, älskar!!


Vi älskar suddigt!! Nej men jag laddar in kamerabilderna senare =)

Satt ute på terassen i solen och lyssnade på TH. Bäst!!

Lägger in kamerabilderna sen, som jag skrev. Lägger också in bilder på lite nya kläder =)

Puss och ha det bäst!♥

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0