090916

Kom precis hem. Har varit en lång dag idag. Stannade en timma senare i skolan för att Julia hade PH-samtal. Sedan gick vi till Friskis för att träna. Jobbigt, jobbigt! Efter träningen gick vi ner till stan och eftersom vi inte hade ätit något så köpte vi varsin baguette och en cola. När vi var mätta så tog vi bussen hem. =)

Nu är jag jättetrött och ska hoppa in duschen.
Puss!♥


Btw!
Ska bara påminna er om headern som är klar i slutet av veckan. Och jag måste faktiskt erkänna att jag knappt har börjat på den, men jag lovar att den är klar snart!

Två bilder:



Kommentarer
Postat av: Malin

SV: Har storstädat hela dagen, ska bara ta det lungt tills idol börjar ^^.

2009-09-16 @ 19:04:25
URL: http://stopandreplay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0