090905

Go' kväll!♥
Hoppas att ni har haft en bra dag. Det har jag! Jag och familjen var i Göteborg och firade Ninni. Grattis till henne, som fyller år! Vi var ute och åt och shoppade lite. Trevligt var det!:) Och ni! förlåt, förlåt, förlåt för att jag glömde kameran! Okej, nu får jag inte glömma kameran mer. Har gjort det för många gånger. Men men, vi hade det bra iallfall. :)
Imorgon är det en ny dag och... ehm, då vet jag inte vad jag ska göra! Det är bara att smsa eller något om ni vill träffas, för jag är planfri! ;)
Nu ska jag tittta på tv med Julia.

Puss!


Tokio Hotel's nya musikvideo med låten Automatic!♥
om du inte kan se videon så kan du se den här!

Kommentarer
Postat av: MAHSA'

haha, jag vill mää ditt...tillbaks :o daaanke!:D + den låten är bäst :'D

2009-09-06 @ 11:36:08
URL: http://mahsat.blogg.se/
Postat av: emma

så jävla bra tokio hotel är,

ååååH! <3

2009-10-11 @ 18:39:30
URL: http://saveu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0