Frågor

Har fått frågor av mina läsare så jag tänkte besvara på några av dom nu! ;)

Vilken är din favoritfärg?
Svar: Jag gillar alla färger! Men favoriterna är nog svart och grönt.

Hur länge har du lyssnat på Tokio Hotel?
Svar: Jag började lyssna på dom sommaren/hösten 07, så det är lite drygt två år!

Vad tycker du om Kissie och Dessie's bloggar?
Svar: Jag brukar inte läsa deras bloggar, så jag vet faktiskt inte!

Vilken bloggerska tycker du mest om?
Svar: Hm... Jag gillar Fokis blogg väldigt mycket! Den är intressant och rolig. =)

Vem är din favorit i idol?
Svar: Erik!

Vad tycker du om H&M´s nya klädkollektion , är du också kär i något plagg som jag ?:)
Svar: Jo, den är väl bra! Jag gillar deras skjortor och jeans-leggings ;)

Om du skulle vilja träffa någon kändis, vilken skulle det vara då?:)  Kram!
Svar: Hmm.. Det finns många jag vill träffa! Men mest skulle jag nog vilja träffa Bill Kaulitz, Gustaf Schäfer, George Listing och Tom Kaulitz. (TH)

vilken låt med Th är bäst?^^
Svar: Rette Mich och Hilf mir fliegen.

Sådär!
Nu ska jag titta på tv.
Ha en fortsatt trevlig kväll ^^
Kram!

Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

Erik från Idol är sååå bra!

2009-11-05 @ 15:51:12
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0