tillbaka till verkligheten...

men ändå inte.. ;)  Ny skola, ny klass, nya vänner...
Jag har haft rikitgt trevligt med den nya klassen! Jag har träffat jättetrevliga människor på Kunskap. Mycket skratt blev det idag. "Vad står det där?!". "Hallå? Det står inget där! Jag skrev bara fel.*asg*" Hahahahaha! Det var en liten lek, eller vad man ska kalla det, som man skulle säga vad man hade gemensamt och inte. Jah, det var lite kul ^^ 
Nu sitter jag och chattar med Lisa och frågar hur hennes dag har varit.  Hur har eran skoldag varit?
Imorgon får lilla kameran följa med till skolan, så får ni se lite ;).  (eller rättare sagt, mobilkameran.)
Nu ska jag fortsätta att chatta med Lisa och kolla på AFV.

Kramar!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0