Samstag!:D

-lördag.

Hej allihopa!

Jag sitter nu och funderar på vad jag ska skriva, hihi. Har inte hunnit göra så mycket än.. Jag kanske kan berätta lite om skolstarten :)  Nu har jag kommit igång som "vanligt" på Kunskap. Allt rullar på och jag redovisade tyskan i måndags. =) Det är lite annorlunda, till skillnad från min förra skola, men allt funkar bra iallafall!


Idag har jag inga planer, så ni kan smsa hur mycket ni vill! Haha. Jo, kanske ska ringa till Lisa. Det var längesen jag träffade henne!


Hjälp! Nu ser jag ett äckligt litet kryp på väggen i mitt rum. Jag är livrädd för småkryp! Haha, kanske inte, men dom är inte särskillt trevliga. :P

Nu ska jag äta frulle.
Puss!


Hanna today!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0